Fundering kring Lyx vs. Budget

Fundering kring Lyx vs. Budget                 Heart And Wing Necklace

Okej, här är två bilder (okej de är väldigt otydliga, sorry) men iaf är det silvervingar på ett halsband som ni ser. Det ena är dock med ett hjärta i mitten.
Det sjuka är att både är i silver, superlika varann.. men...
...det ena kostar 30 spänn och det andra 1075 kronor. Is that sick or what?

Gissa vart halsbanden kommer ifrån och vilket som är dyrt/billigt?
Jag vet iaf vilket jag väljer när jag betalar...

Kommentarer
SKRIVET AV: Camilla

Jag tror att det till vänster är dyrast. Men det till höger var snyggast!

SKRIVET AV: Anonym

RE Camilla

Helt rätt tjejen. Håller med dig om att det till höger ändå är snyggast.
Det vänstra är CC Skye, finns på Kyssjohanna.se och det andra är allas vårt ASOS.com

2007-03-29 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback