Dags att tänka på BADMODE!

Sorry har inte bloggat på en evighet... Har haft mycket att fixa med inför flytten 1 aug... RÄTT JOBBIGT att flytta. Mycket att fixa med.
Iaf imorgon är jag ledig och ska ut och bada samt sola med några vänner. Dags att tänka på badmodet!

Köpte denna klänningen idag, blir perfekt med ett brett vitt skärp i midjan när man ska till stranden. Sen drar jag ner axelbanden, så blir den precis som en tubklänning.



image145
Dessa brillorna


 Min bikini!

Mina skor   

SAMT en STOR turkos väska att ha till handduk m.m

VAD TYCKER NI??

Kommentarer
SKRIVET AV: Desirée

Det blir en snygg outfit till stranden det! :)

SKRIVET AV: Jessica

kika förbi idag :D
trivs du fortfarande med din blogg design jag gjor´de :D??
kram!

2007-06-12 @ 21:18:09
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://myckelite.blogg.se
SKRIVET AV: amanda

skitsnygg klänning!

2007-06-13 @ 15:42:14
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://aekberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback