HAPPENING!

JAG bloggar igen! Har haft mega mega bloggtorka.

Liten update::::
-VI håller på att packa för fullt, seeeegt. Lägenheten ser ut som kriget har brutit ut.
-Jag fick jobbet på förskolan i Kristianstad HAPPY!
-Förra helgen var vi på inflyttningsfest, superskoj (mycket folk) Jag hade silveroutfit. BL.a de silvriga skorna nedan! LOVE THEM! Fick bara lite skoskav så Bubbi bar mig till Utestället och hem (sååå sötis)
(By the way, de rosa skorna är nya) Gillade själva puderrosa nyansen, cute)
-VÄDRET ÄR KASST... Tur att man jobbar.
Igår kväll var vi på sommarteatern här i Karlshamn på en liten ö Kastellet. Peter Pan teatern, men fy vad kallt det var. Vi satt och huttrade i vind- och regnställ. Very goodlooking NOT

NU dags för duschen, efter en långprommis.


image150image151


Kommentarer
SKRIVET AV: Joanna

Oh! Vart har du köpt de rosa skorna? Me love!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback