Varma! OCH snygga skor

Varma! OCH snygga skorDessa från Skopunkten är självklart slut i min storlek, men de är ju perfekta när det är snö och slask ute. Då vill man INTE halka med klackar.. Kan bli pinsamt. Man har ju varit med om det ett FÅTAL (hmmm) gånger..

Förresten man har ganska många roliga historier som har med sina klackskor att göra (iaf har jag det)
Förr något år sen var det ju inne med smaaala klackor.. Jag bor i en kullerstenstad o har fastnat ett FÅTAL (hmm igen) gånger. Den värsta gången var nog när skon fastnade och jag fortsatta gå utan skon ett par meter.. Elller när jag fastnade mitt i vägen med bilar när jag sprang över.. Oj,oj and the story goes on..

Tur att jag har skänkt många människor ett  gott skratt iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback