Skippa vintermodet o hoppa direkt till våren...

Jag tycker att vi ska hoppa över vintern (ok, en dag kan det väl få snöa) men sen kan det väl bli vårsol direkt... Är så trött på mörker. Idag kom en kille på jobbet hem från Thailand o han var ju INTE AAAALLLLLS brun. SUCK.  Så fuskigt. + att två till på jobbet snart ska åka dit o en är redan där...

VILL oxå åka till värmen.
Han berättade om att de varit inne i grottor med varma källor o smaragdgrönt vatten. Låter alldeles, ja alldeles underbart...

Men jag får väl värma mitt sinne med dessa
cuties från Gardenia.. Längst till vänster, andra raden uppifrån, de vita. Soon kommer dom finnas hemma hos mig tror, beredda på att komma fram så snart det blir vårfint väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback