Ny moviestar...

Nu är denna bilden uppsatt i vardagsrummet, I love it!
Så glammig, kan det bli glammigare??
Känns rätt skönt att titta på den när man sitter i myskläder o glor på Tv. Man får liksom lyxkänslor då, väldigt upppiggande faktiskt : )

Audrey Hepburn är på bilden o den är tagen från filmen Breakfast at Tiffanys.
Klänningen såldes på auktion för ett tag sen, har för mig den gick för 600.000 sek. Billigt o bra ju.
Jag gillar faktiskt halsbandet bättre...
Audrey Hepburn Mini Poster

Denna bilden på Marilyn Monroe är också uppsatt i vardagsrummet, Andy Warhol är det som kom på att göra om ett porträtt till en sån här cool bild
Marilyn Monroe, 1967 (black) Art Print by Andy Warhol

Kommentarer
SKRIVET AV: Aenigma

Hej, tack för ditt snälla inlägg på mina illustrationer på min blogg. Jag skrev svar där men lägger in det här också om du vill fundera. För det vore ju roligt för mig om någon tycker om mina bilder så mycket att de vill ha den på väggen, och betala en liten summa för den, och då ska jag så klart försöka ordna någonting bra till personen som beställer efter deras önskemål om motiv! :)

Jennie; Jag har inte riktigt tänk den tanken att någon skulle vilja beställa faktiskt. Men det är klart att det skulle kunna gå att ordna! :)
Skriv gärna ett mail till min bloggmail; [email protected], om du vill disskutera det vidare.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback