Feng shui begär..

NU är det faktiskt dags att skriva om lite inredning här på bloggen. I still love fashion, men måste ju skriva lite om inredning oxå eftersom det är mitt intresse no. 2.
Fick en helt underbar bok i julklapp som heter Inred med Feng Shui, skriven o illustrerad av Lillian Too.

Jag är sååå glad över att vi har vita väggar i hela vår lägenhet, då är man verkligen fri att inreda hur man vill. Vitt är perfekt stilrent, med tavlor/blomkrukor/gardiner/kuddar i starka färger blir inredningen cool. Peter håller på att bli knäpp på mig nu när jag har blivit feng shuiad... Allt gammalt skräp (o det är inte lite grejer)som står i skrymsen o lådor ska ut, o det blir han som får åka iväg o kasta det "för han är ju så stark o orkar lyfta alla sopsäckar" : ).. stackarn.. Men jag tror inte det är bra att spara allt, man kommer ju liksom aldrig ta fram det igen.

 

Beskrivning:
   Med hjälp av traditionella feng shui-principer beskriver Lillian Too hur man inreder sitt hem på ett sätt som ger inspiration och kraft. Genom denna urgamla kinesiska lära visar hon hur fysisk och känslomässig oreda påverkar energin i ett visst utrymme, och vad man kan göra för att istället skapa en lugn och behaglig atmosfär. Med små medel kan de flesta miljöer göras både gladare, vackrare och mer harmoniska.

Lillian Too är en av världens mest kända feng shui-författare och hennes böcker säljs i miljonupplagor över hela världen. Hon är ständigt efterfrågad som föreläsare och rådgivare



Go to fullsize image Go to fullsize image

Go to fullsize image Go to fullsize image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback