Docksöta skor!

Docksöta skor!

Fick detta i ett fint paket idag oxå! Hmm man kan inte tro att det precis varit julafton.

Men det är ju rea på aos liksom..

Nä, nu ska jag vara lite seriös oxå, behöver ju inte bara skriva om mode hela tiden : )  För det är ju sååå oseriöst eller hur? NOT
Iaf måste erkänna att det känns som jag fortfarande är bakis efter nyårsafton, har nog aldrig varit så full. Fast konstigt nog mådde jag superbra, till man skulle lägga sig. Helikopterfärd, höll nog vaken bubbi typ en timme.
O hur kul var det när man skulle stiga upp o åka hem till mina föräldrar på middag. Plus att mamma var supersur eftersom jag var så bakis. Stackarn, hon som hade fixat så fint.
Som en kille sa på jobbet idag, han kommer vara bakis hela veckan o så ska det vara efter nyårsfesten. But no more champagne for me this year.. säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback