Dagens vill ha.. väska..

Denna är verkligen superfin, perfekt till vardags... Grått kommer bli väldigt hett i vår (fast jag tycker grått har varit inne hela vintern också faktiskt)
Just denna är en kopia av Chloe Paddigtonväskor.  Finns på ASOS
Många tycker ju det är sååå hemskt att köpa kopior, men jag skulle aldrig köpa en väska för typ 20.000. Kanske för att jag älskar trender o kommer inte ha den väskan varje dag i 10 år! Jag byter ju väska hela tiden. Har ingen väska som jag har haft i mer är 2 år..


Ashlee Simpson med sin Padlock bag     ↑

Kommentarer
SKRIVET AV: delinda

jättesöt väska =)

SKRIVET AV: sabina

i really liked that bag! & jag förstår inte varför man spenderar 20000 på en väska, när man likaväl kan köpa en likadan billigare! :)

2007-01-27 @ 01:11:55
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://sabinas.blogg.se
SKRIVET AV: Jennie

RE: Delinda:
Visst är den söt med det fina låset!

RE: Sabina:
Precis, bätte med kvantitet när det gäller väskor :)

2007-01-27 @ 12:12:33
SKRIVET AV: Maria

Den är jätte snygg, nääääääääääästan snyggare än orginalet haha

2007-01-27 @ 15:35:15
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback