10 st...

10 snabba

1. Vad åt du till frukost idag?
Smoothie med vaniljlättyoggi o björnbär
2. Vad åt du till middag idag?
Thaikyckling,
3. När fick du en kyss senast?
Ett par timmar sen kanske : )
4. När stötte någon på dig senast?
Hmm.. Antagligen i veckan, en kille på jobbet som typ alltid stöter på mig. Lite småjobbig faktiskt.
5. Vad gör du helst en vardag?
Shoppar, sover länge.. Om man inte hade jobbat hade man ju kunnat det...
6. Vad är det första du kollar in hos det motsatta könet?
Helhet, utstrålning/ögon
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jobbar antingen på Länsförsäkringar eller som Lärare. Reser mycket. Börjar planera hus/barn
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
Det är ganska omtumlande, mycket nya grejer att lära sig på jobbet. Samtidigt spännande, men det är mycket som har ändrats runt omkring mig. Vänner som fått barn bl.a.
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Svarta jeans, grå lång stickad cardigan, gråsvart linne.
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?

YES!

Listan är från Fröken Sverige

http://www.superlativa.blogg.se


Kommentarer
SKRIVET AV: Sandra

Tack :) Jag köpte den i Skärholmens centrum, söder om Stockholm, på någon liten butik. Men Friis & Company väskor finns i en mängd olika butiker. Den största kedjan som säljer dem är nog MQ. Vet tyvärr ingenstanns där man kan köpa dem online. Men kika på MQ! ;)

& tack för länken :) ha det fint!

SKRIVET AV: Aenigma

Hej! Var det du som mailade mig på [email protected]? Om att få en bild ritad utifrån en av mina illustrationer?! Jag har nämligen inte kunnat komma in på min mail på flera dagar och såg ditt mail, om det var du?, först idag. Men jag har svarat iaf nu! :) Gosh vad jag låter förvirrad Haha

2007-01-14 @ 16:27:15
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback