Vad är en söndag för dig???

Igår var vi hemma hos några kompisar som har en liten bebis "Madicken, som är ett halvår". Jättemysig att gosa med
.


IALLAFALL idag är det söndag och för mig innebär söndagar att inte göra någonting! Söndagar SKA vara lugna. En tjej på jobbet berättade att hon brukar gå o träna på söndagar o undrade om jag inte skulle med.. En SÖNDAG. No säger jag då. 

Sen ibland är ju söndagar bakisdagar.

Söndagar är alltså = sova läääänge, glo på tv (Idag är det repriser på top-model sverige HELA eftermiddagen YES), läsa en bra bok , få klädesinspiration på nätet,  ha myskläder på sig.

och vänta....................................................

......känna ångest inför att man ska upp o jobba en heeeel vecka.


.....fast sen när man tänker TJÄNA MASSA PENGAR så blir man glad igen??

RIGHT!

Kommentarer
SKRIVET AV: Angelicas Closet

Min söndag kommer gå till att plugga, tyvärr.
:(

SKRIVET AV: Malin A

Söndag är en perfekt träningsdag. Det blir så segt annars. Va hurtig jag verkade nu,men det är jag tyvärr inte.

2007-02-04 @ 14:33:24
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://www.malinsmacblogg.blogg.se
SKRIVET AV: Jennie

RE: Angelica:
Tänk vad mer intellektuell du blir jämfört med oss slappisar :)

RE: Malin:
Jag tycker man behöver en dag i veckan som verkligen bara är seg!

2007-02-04 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback