KUUUL

FRÅN http://consommateur.blogg.se/

10 favoriter:
Färg:
Varierar, men just nu är jag ganska inne på rött.
Mat: Thaikyckling
Band: Beatles kan jag allltid lyssna på..
Film: Greven av Monte Christo är tänkvärd.
Bok:  Jonas Gardells Ett ufo gör entré
Sport: Hockey blir det ju automatiskt, men annars älskar jag att kolla på konståkning.
Årstid: Vår
Veckodag: Lördag
Glassmak: Hallon o pannacotta..
Tid på dygnet: Förmiddagar är jag piggast

9 för tillfället:
Humör: Seg o huuuungrig
Smak: Minttuggummi i munnen
Kläder: Svarta klassiska jobbbyor, grå långärmad topp o grå kofta... Ingen måndagsinspiration
Bakgrund: hmm.. på datorn??? Någon baseboll stadium som bubbi lagt dit..
Nagellack: Genomskinligt på jobbet.
Tid: 18.45
Omgivning: Vardagsrummet...
Irritationsobjekt: Inte få tiden att räcka till, det finns så mycket man vill göra. Kvällarna försvinner så fort. Sen blir jag alltid sömnig tidigt..


8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Sofie
Screen name: Va???
Husdjur: Katt
Piercing: Öronen
Förälskelse: MacGyver :  )
Musik: Carola
Bil: Har ingen egen, men mitt ex o jag hade en saab tillsammans.
Kyss: På högstadiet, sommaren på östersjöfestivalen

7 senaste:
Cigarett
: Long time ago...
Mat: Panerad torsk o potatismos
Dryck: Vatten
Biltur: Igår eftermiddag på väg hem från mina föräldrar.
Kyss: Vid lunch
Spelad låt: Radion.. Värsta schlagerna ed Bengtzing o Markoolio
TV-program: Kollar på förkväll

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Japp
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: 80tals joggingkläder..
Mat: Gravad lax=blä
Musik: Metal
Dryck: Iste
Personlighetsdrag: Skrytig

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var hemma och tittade på TV
Du kan höra just nu: TV'n
Du inte kan leva utan: Kläder om det räknas som sak, annars är det nog datorn eller tvn
Du gör när du har tråkigt: Bloggar eller städar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Allt kan man nog inte berätta för någon.
Du tycker om: Bubbi, Mamma/Pappa, Lillebror
Du inte gillar: Hitler, En viss lärare på lågstadiet, Saddam Hussein

2 val:
Kaffe eller te: KAFFE!
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att ha hälsan i behåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback