Dagens inköp!

Go to fullsize image

Go to fullsize imageGo to fullsize image


Var inne o frossade bland allt smink på Parelle idag! Har haft supersvårt att hitta ett bra puder, många torkar ju ut huden.Men IDAG tror jag att jag hittat nåt bra. Kanebos Velvet är supermjuk, man får porslinshy, precis det man vill ha! Har haft deras foundation innan, var dock typ 5 år sen. Men använder aldrig foundation, förutom när man går ut. Ser för mycket ut till vardags tycker jag.

Sen var den iofs SUPERDYR... lite löjligt att man måste köpa själva puderboxen till, annars får man liksom bara pudret.... hur kul är det att inte ha någon box till.. Men själva boxen ser iofs superlyxig ut!

Så idag har jag varit lite superlyxig..


Go to fullsize imageGo to fullsize image

Köpte oxå lite nya växter, var inne på Interflora, De har så mycket fint, även om de är dyra så är växterna av bra kvalite. Köpte en porslinsblomma o ett bonsaiträd. Blev rätt coolt! Sen sa expediten att man klipper bonsaiträdet som man vill ha det!!! Coolt. Bubbi gillade det oxå.

Så här ser porslinsblomman ut, o sen ska det bli såhär fina blommor ↓

Go to fullsize image Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

Krukorna till är jättesnygga, den ena är hög o den andra låg. De är långrandiga med metallicfärger, vitt o svart.

NU blir det beställning av pizza "Azteka familjepizza mig o B", rödvin samt tvinga Bubbi att kolla på MELODIFESTIVALEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback