Väskfantasier...

Har inte bloggat på ett tag "sorry". Men har åkt på en mega, mega förkylning. Thats why...
Kanske p.ga badandet i tunnorna med jobbet förra veckan, man hoppade ju upp och ner i de där tunnorna.

iaf har jag hunnit få massa fina kläder från Ellos (supersnabb leverans, jag är helt chockad..
Bland annat dessa skorna! Supersnygga OCH sköna

image134image135

image136 o dessa supersöta pyjamasbyxor... Somriga..

Sen har jag fått mina tre par skor från skopunkten.

image137 image138  Det tredje paret finns inte på hemsidan längre :(



Är också otroligt sugen på denna fräscht vita lackväska från Lindex.
Förresten nu ska de ju starta butik online, vilket är bra om något är slut i butik....

image139

NU är det dags för middag som Bubbi fixar (han får ta hand om sin lilla sjukling)....

Kommentarer
SKRIVET AV: Sockerskorpan

Oh! Jag gillar verkligen dom rosa! Riktigt snygga och somriga! tack för kommentaren i min blogg!

SKRIVET AV: Anonym

så söta dom gula var :)

2007-04-28 @ 22:25:00
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://pernillaelisabeth.blogg.se
SKRIVET AV: Desirée

Åh, jag vill beställa ballerinaskorna. Så fina! Hur är de i storleken? Tog du din vanliga storlek?

2007-04-29 @ 18:11:13
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://desires.blogg.se/
SKRIVET AV: Jennie

RE
Desiree:

Japp jag tog min vanliga storlek. De passar perfekt o är verkligen supersköna.

2007-04-29 @ 19:12:36
SKRIVET AV: Jessica

åh fin väska :D

2007-05-03 @ 13:07:41
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback