Vårkläder!

(skrivet igår,  men kunde inte publicera då)

Idag är jag MEEEGASEG.. Inte bra att partaja två dagar i rad när man har passerat 25år : )

Blir nog bild på lördagsoutfiten imorgon.

Har rensat ut massa kläder ur garderoben (tvingat mig själv att sälja en HEL SOPSÄCK fylld med kläder)
Så här funderade jag;

"Hmmm min walkincloset är för liten.. Ska jag trycka in kläder överallt (nej då hittar jag ju inget) eller ska jag tvinga mig själv att sälja kläderna? Hmmm... ebba von sydow tipsade ju om att man ska fråga sig själv : Kommer jag använda det här plagget inom det närmaste året?  Japp så får det bli. Och jag ska vara sträng mot mig själv, inget spara här inte!"

Så ni som är sugna på att köpa kläder hör av er.. Har inte lagt ut de på blocket ännu.

Har oxå kollat lite kläder på nätet. Vad mycket fint de har på Ellos... Trodde bara de hade tantkläder.

Hittade denna
SÖTSAK


Kommentarer
SKRIVET AV: Linn

Hej! Jag menade att jag köpt det blåa från Topshop :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback