Solgult är sååå sött.



Solgult är verkligen superfint nu i vår, här på Hillary Duff.

Personligen tycker jag det är finast på blondiner eller riktigt mörkhåriga. Sen är det supersnyggt med guldiga accessoarer till.

DAGEN idag har varit ganska seg, vi var iväg och köpte lite persienner (behövs när solen lyser in i våra höga fönster). Sen har vi varit hos mina föräldrar och ätit söndagsmiddag.
La ut en gammal soffa på blocket (som vi adrig använder) Fick napp direkt, så de kommer o hämtar den imorgon. När jag är LEDIG från jobbet, SUPERSKÖNT.

Förresten har ni sett Fear Factor????
Fy vad äckligt, iag fick de äta munkar med skalbaggar, maskar eller grisblod.. ÖÖÖÖRK

Kommentarer
SKRIVET AV: Helle

Jag älskar ljusgult! Drar mig till allt i den färgen just nu. :)

SKRIVET AV: delinda

jättesnygg färg, I like =)

2007-04-29 @ 20:38:11
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://delinda.se
SKRIVET AV: Sockerskorpan

Ja ljusgult är fint nu när det snart är SOMMAR!!! =)

2007-04-30 @ 11:19:49
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://sockerskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback