Partyoutfit ikväll!

Ikväll blir det party!
(Är fortfarande bakis från gårdagens fest med jobbet)..
Vi hade superkul med chokladprovning och tillhörande drycker , bad i tunnor och god mat. (sen dansade vi som galningar halva natten)

Men ikväll är det dags igen. En kompis fyller år.
Outfiten är nyinköpt;

Det blev:
-Skarpt gul klänning/tunika som man drar upp lite i midjan så det blir typ som en minikjol (MEGACOOL), tillsammans med svarta leggings.

-DESSA skorna är SÅÅÅÅ snygga, blev helt kär i dem.. De syns verkligen.

-Sen blir det cerise smycken till och svart väska, mycket färg alltså. Matchar det fina vädret idag!


Go to fullsize image


Kommentarer
SKRIVET AV: Cecilia

Jobbit å va bakis, hoppas du får en kul kväll!

SKRIVET AV: Jessica

pengarna har ej kommit ännu. men lägger in din design. hoppas pengarna kommer idag annars blir jag knäpp :D jäkla klödd detta!! :S

2007-04-23 @ 12:35:46
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://myckelite.blogg.se
SKRIVET AV: Johanna

hehe frågan är om det går att lära sig.
jag tyckte iof inte så mkt om det första ggn. men gav det en chans & det blev bara godare för varje ggn. Och nu älskar jag det.. & det komiska är att jag inte är särskilt förtjust i lax annars :p

2007-04-23 @ 15:11:10
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback