Nya clothes!


Har precis varit o solat, såå härligt. Idag har det varit superkallt här nere i södra sverige.

Beställde detta linnet från Ellos, i strl 34/36. Får väl se hur det blir, men man vill ju inte riskera en för stor storlek i just denna modellen.. Kan ju se ut som en sopsäck eller nåt!

Vill hitta ett par kornblå skor till linnet. Nån som har hittat några snygga??? Jag har bara sett marinblåa eller turkos.
148935-827
Sen beställde jag
dessa supersöta pyjamasbyxorna....
och dessa skorna, i både cerise o gult!

TIPS!
Om man går in på www.rabattkod.se hittar man olika koder, det finns flera stycken för Ellos. Så jag fick 150 spänn rabatt, fri frakt och ett handduksset på köpet!

FÖRRESTEN; Dagens glädjehändelse.
När jag kom hem stod det en stor aprikosrosa ros i en vas utanför ytterdörren.
Det var Bubbi som hade varit supersöt! Blev jätteglad!

Go to fullsize image


Kommentarer
SKRIVET AV: delinda

söt topp =)

SKRIVET AV: Carro

ÅH jag vill också beställa från ellos, såg massa snygga klänningar i rosa som jag vill ha, fina saker du hade köpt :)

2007-04-23 @ 22:37:08
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://unikochspeciell.blogg.se
SKRIVET AV: Desirée

Jag har tänkt beställa det där linnet, men det har inte blivit av. Fint! De har ett par kornblå slingback-sandaler på Halens. Jag brukar kika in lite då och då på rabattkod.se, bra sida.

2007-04-26 @ 20:34:28
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://desires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback