Fixning av blogg..

Äntligen! En tjej ska hjälpa mig fixa bloggen. Kommer bli supersnyggt! *Längtar*

NU till en helt annan grej. FÖRKYLNINGAR.
Jag är EXTREMT förkyld, orkar egentligen inte skriva inlägget..
Nästan alla på jobbet är förkylda.
Min hals dödar snart mig.. (Rätt jobbigt eftersom jag pratar i telefon hela dagarna på jobbet)

IAF det jag har testat för att bli bättre är:

-Echinagard (brukar hjälpa, men jag har förkylningen from Hell)
-Vitlök

-Te

-Vitaminer

-Massa frukt och efter det.....

-Massa ben o jerry glass. (den har kommit till vår stad nu, YIPPI)


Men inget hjälper.. nu ska jag sova ett par timmar innan top model, och hoppas att jag vaknar o är heeeelt frisk.
What a dream.. TYP.


Go to fullsize image
 Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image


Kommentarer
SKRIVET AV: ellen

vem ska hjälpa dig? jag skulle också behöva lite hjälp..


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback