Att få tiden att gå långsamt??

Idag har jag varit ledig (superskönt)
Men tiden bara försvinner, känns som jag har stressat mer idag än vad jag gör på jobbet...Så ska det liksom inte vara.
Har inte ens hunnit äta lunch, blev bara en yoghurt som slank ner. Iaf har jag hunnit:
-Städa nedervåningen
-Haft TVÅ besök här (det ena köpte vår soffa som låg utlagd på blocket och det andra besöket köpte vår tv-bänk) Skönt att bli av med gamla grejer som bara står o skräpar.
-Köpt fina blommor till altanen. Pelargonier, kaprifolträd, vita rosbuskar o kvisttomater.
-Planterat allt..
-Fixat hemliga grejer till Bubbis födelsedag.
-Tvättat
-Diskat.

ÄR jag EFFEKTIV eller vad säger ni? : )

Nu är det dags för grillning... Behöver ta det lugnt efter min lediga dag, tur att man är ledig imorgon oxå *hihihi*

Go to fullsize image Go to fullsize image Go to fullsize image Hoppas jag får så här fina kaprifoler på mitt träd. De luktar sååå gott.

Kommentarer
SKRIVET AV: Stockholmsliv

Åh vad det låter som värsta perfekta dagen. Supermys och sedan grill till avslut. Jag måste nog grilla i helgen!

SKRIVET AV: lina

sluta kalla din kille bubbis.. haha gud

2007-05-10 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback