Vilka kläder ska jag sälja???? HELP

Vilka kläder ska jag sälja???? HELP

Vilka kläder ska jag behålla? Nu när jag håller på med min walk in closet har jag kommit fram till att jag måste bli av med ännu mer kläder som jag inte använder. Den grå tröjan är från MQ o är skitsnygg!!!! Fläcken är bara ifrån kameralinsen, den finns alltså inte på tröjan. Tröjan är stickad o passar en medium, jag är s därför sitter den inte så bra på mig.

Vill ni köpa nåt så maila mig.
[email protected] Ni får det för priset ni anger! Jag vill bara bli av med mina mängder av kläder... Please help me fix my closet!

Kommentarer
SKRIVET AV: Junitjej

Ska du inte behålla det söta linnet?

SKRIVET AV: Jennie

Re; junitjej

Mmmm, jo kanske att jag behåller det.. Är ju rätt sött. Sen är det fint att ha som sovlinne, kan vara mysigt till ett par fina pyjamasbyxor /Jennie

2006-09-17 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback