Världens bästa hudvård??

Världens bästa hudvård??

Dermalogica är superbra! En kompis som är hudterapeut tipsade mig om märket. Men det gäller att kolla vilken slags hudtyp man har, så det inte förstör huden med fel produkter.
Produkterna är väldigt dyra o säljs på hudvårdsalonger.Men jag har hittat ett billigare alternativ.
http://www.strawberrynet.com Där beställer jag produkterna. Nu har jag inte haft pengar på länge, men nu var det dags igen.-

2.Peeling blev det, en lite mer skonsam än den jag har haft innan så denna kan man använda oftare.

1.Rengöring, Special Cleansing gel. tar bort all makeup o man känner sig ren efteråt.

3. Multi active Toner, ett ansiktsvatten som man sprutar på ansiktet, en vitaminkick. Känns riktigt fräsch. Har oxå läst att man kan ha den över makeupen om man känner sig torr. GREAT!

Tyvärr var hudkrämen slut. Så jag får beställa den snart. Men jag har lite kvar hemma.

Ställ gärna frågor om ni blir nyfikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback