Utmaning

Denna utmaning fick jag av Camilla http://www.stilic.blogg.se

Vad heter du?

Jennie Marie Martinsson
Vart bor du?
Karlshamn, Blekinge län

När är du född?

14 decemeber 1981
Beskriv din stil med 3 ord?
Oj.. Väldigt olika. Gillar trender o föler dem. Stilen är nog cool/chic fast ändå trendig
Vad innebär mode för dig?
Otroligt mycket! Mitt största intresse! Vill följa alla trender, tycker det är superkul med nya kläder! Självklart gäller det att hitta sånt som jag passar i beroende på utseende och jag gillar längre tröjor eftersom att jag är lång
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Vero Moda, Gina tricot, Asos
Shoppar du second hand?
Näää
Vilken är din favoritdesigner?
Gucci har assnygga kläder. vill ha.
Vad är din favorit i höst?
Stuprörsjeas, pumps med tjoch klack i lyxigt material (att ha på partyn), sidenblusar!
Hur mycket shoppar du för i månaden?
oj, det är ju olika, runt 4000 kr.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyrast är nog något av mina Tigerplagg.. Billigast är väl kläder jag har fått av mamma o bubbi

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja, absolut!
Brukar du tröstshoppa?
Japp, om det har hänt nåt trist eller man känner för att pigg så shoppar jag. Då blir jag glad, vilket är bra!
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat.
Vilken är din drömväska?
Fendi spy  bag
Vilket blir ditt nästa köp?
Något plagg till dopet på söndag, ev. wrapklänning
Favoritblogg?
Emmas utsida och Lindisplace är jättebra! De är verklighetsnära o har coola stilar tycker jag!
Vilka är dina stilikoner?

Kate Moss! det finns många..
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Tror det var när jag började på gymnasiet, jag lärde känna mig själv bra då och fick självförtroende. Blev klassens modelejon enligt min lärare!! hihihi
Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag är ju utbildad lärare, vill helst jobba på en friskola typ Montessori. Men det finns inte några jobb just nu. Jobbar som receptionist vilket jag trivs med, man blir betraktad  mycket och det är kul för kläderna är viktiga då! Sen träffar man mycket folk. Hade varit kul att jobba i en liten cool boutiqe där man får beställa in kläderna själv.
Favoritplagg just nu?
Min kortärmade lila sidenskjorta
Favoritaccessoarer?
Gillar både skor och väskor lika mycket. Innan var det mer smycken men har ändrats nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback