Skodrömmar



Vill ha skorna i mitten!!! Visst de andra är inte fy skam heller...

Från vänster; Grön ankelboot med kilklack, 600 kr, Vagabond.
Blå mönstrad sko i sammet, 700 kr, Vagabond.
Grön sko med träklack, 650 kr, Vagabond.

Alla mina tjejkompisar ska ut på lördag! SUCK. Jag o bubbi ska till malmö på lördag sen blir det dop på lördag. så det känns som jag behöver vila lite på lördagskväll, så den här j*vla förkylningen försvinner till nästa veckas arbete.. är ju hemma från jobbet idag också. Känns lite fel att gå ut o partaja i helgen då

Men om jag skulle gått ut hade det nog blivit i de midnattsblå sammetsskorna

Kommentarer
SKRIVET AV: LinaLove

Jag vill också ha vagahond skon


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback