Sena Uppdateringar. Nya inköp

Sorry att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. Har varit/ är jättesjuk. åt pencillin tills i söndags o inatt fick jag en allergichock av pencillinet. Har fått en adrenalinsputa rakt i låret (scaaary) o massa medicin- hela jag var uppsvullen (crazy)

Iaf ska allt bli bätte nu. I helgen var det shopping i malmö. Jag köpte två par skor på din sko, vinröda stövlar o grå stövletter med hög klack. Sen blev det en mörkbeige kofta med band på HM, lite accesoarer , en långrandig sidentopp i lila nyanser på ChaCha (mysig butik i Triangeln) samt en supersöt svart paljettväska från Zara

Sidentoppen hade jag på dopet i söndag, tillsammans med grå cityshort och de lila biancopumpsen.

Bilder på allt kommer eventuellt imorgon kväll.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback