Resultat av gissningar inför höstmodet?

Så här skrev jag den 12 juli

Men nu tar vi en kortis bara för att jag måste gissa på vad som kommer vara inne i höst, så jag kan kolla om jag hade rätt sen

1. Dessa Färger; Lila, mossgrönt, vinrött o svart. Under sensommaren kommer kornblått o rött vara kvar..

2. Stickat! stora farmorskoftor i stickat material, en del svenska designers har redan börjat med detta. Stickade tights att ha under cityshortsen, fast jag hoppas inte det kommer slå! F*ck vad fult

3. Grungemodet kommer tillbaka, svartgråa jeans med röda accesoarer. kolla bara på döskalleprylarna, det är bara början. Sensommaren kommer detta nog starta i samband med lite rutiga kläder.


Hade jag rätt??
Vi har ju inte kommit så långt i höstens trender, men än så länge.

1. Lila. YEPP
Mossgrönt NJA
Vinrött YEPP t.o.m klarröd
Svart YEPP men det finns ju alltid med

2 Farmorskoftor YEPP har köpt tjocka långa stickade koftor med skärp i midjan.
Tjocka strumpbyxor. NJA kommer snart tror jag, men inte med shorts utan isåfall med tröjklänningen.

3. Grunge YEPP, t.o.m rockigt med discoinslag. Kolla bara på Madonna
Rutigt NJA, där hade jag nog lite fel...

MISSAT! Mycket grått, djurmönstrat leopard o zebra. Ankelboots!!! Lila, röda, grå
SNYYYGGT
!

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback