Partyskorna från Bianco!!

Partyskorna från Bianco

Kolla in dessa godbitarna!! Har aldrig varit inne i Biancobutiken i k-stad innan men den kanske är nyöppnad?? Hmmm. Iaf hade de assssssnygga skor där inne. Supertrevlig expedit. Hon sa oxå att det är konstigt att skoaffärerna inte tar in mer lila skor, det är ju höstens färg.
Dessa blir det iaf på lördagspartyt. Måste bara hitta ett lila linne.

Förresten jag köpte detn svarta väskan från HM som jag har bloggat om..Eller rättare sagt bubbi hittade den, när jag hade gett upp hoppet o trodde den var slut... Han är föööör söt.  Det blir nog till att ta med den ut på sitt första partaj då på lördag, hihi... the bag and me, accompanied with some candyshoes

Kommentarer
SKRIVET AV: Lindis

Very Nice!

SKRIVET AV: Jennie

Re Linda:

Tackar! Ska anta din utmaning om garderobsutvikningen imorgon! Då blir det bilder på min garderob här på bloggen.. ojoj, där är det proppat

2006-09-06 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback