Min nya frissa!

Min nya frissa!

NU har jag fått håret fixat!!! Så skönt, det behövde jag verkligen. Var rädd att jag inte skulle kunna gå dit idag, eftersom jag fick åka till sjukhuset igår oxå. Men mår bättre nu.

Min frisör är så jäkla duktig! Hon är väldigt speciell som människa. Min vanliga frisör är mammaledig, så jag chansade med denna nya frisören. Har varit där en gång innan o idag blev det ännu bättre, hon slingade det o gjorde det ännu lite kortare än förra gången. Hon vet verkligen vad man passar i.

Sen tycker jag att det är coolt att hon är typ 50 år o har en pojkvän i Cannes! Hon har skitskön stil..

Skriv jättegärna vad ni tycker om håret!

Kommentarer
SKRIVET AV: LinaLove

kort hår är så sjukt skönt


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback