Konsten att rensa garderoben.

Ja, som sagt har mycket åkt ut från garderoben.. o igår åkte ännu mer ut, skor som man älskar men det vara bara att inse... De hade sett sina bästa partykvällar.. Såg halvslitna ut, vilket inte går att reparera. o hur kul är det att ta på sig ett par halvslitna skor när man ska ut på partaj i en helt ny outfit??? Inte speciellt kul.

Sen började jag spika upp spikar på den ena väggen igarderoben, där hänger nu en del väskor. Meen måste nog planera mer hur jag ska få plats med alla väskor.. Hmmm.

Jag gav iaf järnet i garderoben igår kväll. Var helt svettig när bubbi kom hem o jag tvingade honom o titta på mitt påbörjade verk. Jag hade lagt ut en matta på det FUUUUULA golvet där inne. Självklart sa han -"Du ska ha den som en catwalk".... Nä!! det är klart jag inte ska, helst inte när jag vill ha en helfigursspegel därinne... Idag har jag tagit paus från garderoben. Ska fixa mer där imorgon när jag är ledig.

Go to fullsize image Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback