Gucci... me like

Gucci... me like

Coool outfit. Fast jag tycker det hade varit snyggast med svarta stuprör o sen röda ankelboots! Gucci gör helt underbara kläder.
Träffade på denna bilden i Elle när jag letade efter en modebild till kvällens party. Hon som fixar festen vill att man ska ha med sig en modebild, den ska man försöka likna så mycket man kan. Typiskt mig bara att först köpa kläderna o sen leta bild. Det är helt omöjligt att hitta en bild som liknar kläderna jag ska ha!!!
Jag ska ha ett linne i djurmönster zebra typ. Lila paljetskärp i midjan. Svarta stuprör o de lila pumpsen. Men jag har iaf hittat en bild som är i lite rockchic/disco stil.. Bilder på kvällens outfit ska jag försöka lägga in... även de utlovade bilderna på garderoben

Kommentarer
SKRIVET AV: Cassie

Njeee, jag är inte helt fäst vid Guccis kläder. Menmen, smaken är som baken (:

SKRIVET AV: Anonym

Re Cassie:

De är ju klart väldigt utstickande. Men jag tycker vissa plagg är snygga, man kan ju ta ett plagg och sen ha andra lite mer nertonade kläder. En top som sticker ut, men lite andra "vanliga" kläder o accessoarer menar jag /Jennie

2006-09-10 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback