Fashionlista

Lista

Från Emma´s utsida


  1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!
    Puder
  2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?
    Svart lång kappa.
  3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.
    Slips, tycker det ser hemskt fult ut på tjejer
  4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?
    Ögonen
  5. Sveriges bäst klädda enligt dig.
    Ebba.
  6. Sveriges sämst klädda enligt dig.
    Tomas Di leva
  7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!
    Lindisplace
  8. Vilket är ditt drömjobb?
    Där jag trivs med mina arbetskamrater, får träffa människor, har roligt, kan ha de kläder jag vill och där jag får utvecklas
  9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?
    hmmm, jag lägger in bilder överrallt och skriver om olika saker. Både privat o om kändisar
  10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?
    Att åka till New York o shoppa med bubbi, gå runt i denna "antagligen" underbart coola stad

Kommentarer
SKRIVET AV: Lindah

Hej! Jo, bilden är tyvärr sann på Cameron Diaz akneproblem. Kolla in: http://www.starlounge.com/article.cfm?articleID=771
Det är tur att man kan göra så mycket med smink!
/Linda

SKRIVET AV: lsa

Är det inte väldigt fjantigt att kalla sin pojkvän "bubbi"?

2006-09-15 @ 15:22:44
SKRIVET AV: lsa

Är det inte väldigt fjantigt att kalla sin pojkvän "bubbi"?

2006-09-15 @ 15:22:56
SKRIVET AV: lsa

Är det inte väldigt fjantigt att kalla sin pojkvän "bubbi"?

2006-09-15 @ 15:23:01
SKRIVET AV: Anonym

Re Lindah: Helt sjukt ju att hon ser ut så! Har alltid tyckt att hon är jättevacker

Re Isa: Han tycker om att bli kallad det o jag gillar det oxå. Lite roligare att skriva än att bra skriva P för att han heter Peter som många skriver i sina bloggar. Så tycker jag iaf, men alla tycker ju olika

/Jennie

2006-09-15 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback