Dagens EXTREMT roliga inköp...

ja, om den rubriken var sann skulle det handla om kläder... But not today..

Dagens inköp är TADAAAAA......

medicin.
YIPPI vad kul.. NOT

Pencilin fyra gånger om dagen mot min äckel tandvärk pga infektion. och sen nån äcklig gel till tanden. Kul med när jag var hos tandläkaren idag och hon sa att jag måste dit om två veckor igen..

-"så då kan du ju betala allt då"...

åhhhhh vad roligt, något att se fram emot NOT.

tänker på alla söta hundralappar som flyger iväg, som man kunde köpt shoes för..


Ja idag är jag ju positiv.. men har fått mens oxå. blä-


Sen kommer iaf mamma o pappa hit, så då ska jag baka lite morotskaka (mums) o sen ska vi kolla på idol tills bubbi kommer hem


Go to fullsize image  Go to fullsize image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback