Utmaning.. moi

Utmaning

Personfakta:
Namn: Jennie
Kön: Kvinna.
Ålder: 24
Längd: 171 cm.
Smeknamn: jen, pookie, snäckan, sockertoppen
Hårfärg: blond
Ögonfärg: mörkt gråblå


Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja
Stått på scen:ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: nej
Klättrat på berg: Ja
Sett vita huset: nej


Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt
Spets eller satin: hmm svårt. satin
Svart eller rött: svart
Regn eller snö: regn
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: vår
Matte eller engelska: engelska


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: absolut
Vet den om det: ja
Vad tittar du på hos en man: ögon, charm, muskler..

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: ja
Kommit sams med dina föräldrar: det är jag alltid
Bråkat med en kompis: nej gör jag aldrig


Gillar du att:
Ge kramar: ja
Ge massage: gillar att få!
Gå promenader i regnet: nja, inte ofta. men isåfall med bubbi


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: jobbade... o var i sthlm på semester
Svär du för mycket: ja
När duschade du senast: för ca en timme sen
Vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta mysisbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen, har idol på tvn.
Vad är bredvid dig just nu: soffkuddar, fjärrkontroll, tidningen cosmopolitan, mobil o gooooodis
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): har laptop i knäet

Vad var det sista du åt: gooodis
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: bubbi
Har du en lavalampa: är för gammal för lavalampa känns det som.
Hur är vädret just nu: kyligt
Vad gjorde du igår kväll: Min kompis o hennes bebis var här o fikade
Vem pratade du sist med på telefon: Bubbi
Vad gör dig glad: Dansa, mysa med bubbi, shoppa, glada människor som är sociala o skrattar m.m
Vart skulle du vilja du åka: new york, thailand, madeira, kina... lite överrallt
Vill du ha barn: Ja, om några år
Vad ska dom heta: Rio, Colin eller Alvin om det är en pojke. Mibell eller Sandibell om det blir en flicka.


Kommentarer
SKRIVET AV: Cassie

Kul lista :D

SKRIVET AV: Jennie

RE: Cassie
Ja, det är inte ofta man får veta personliga grjer på modebloggarna, därför tyckte jag att den var bra

2006-10-14 @ 15:05:27
SKRIVET AV: Debbie

hoho, pookie! skönt smeknamn :D

2006-10-15 @ 00:06:38
Din bloggadress (så alla kan hitta till din blogg): http://dendardebbie.blogg.se
SKRIVET AV: Jennie

re: Debbie. Hihi ja det är min pojkvän "bubbi" som kallar mig pookie. Jag tycker det är jättegulligt men vissa på min blogg tycker det låter jättelöjligt.. men men så är det smaken är som baken eller nåt..

2006-10-15 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback