Julfestoutfit???

Vad ska man ha på sig på en julfest, är typ tre veckor dit men ändå... Såg världens finaste korsetttopp på Vero Moda idag, den är i siden med vintervit bakgrund och svarta blommor samt siden band i midjan.. La undan den, tänkte att lillebror kan få köpa den till mig så får jag den i födelsedagspresent! YIPPI! och kan då ha den på julfesten. Frågan är bara;

Ska jag ha svart kjol till eller byxor???
Funderar oxå på att ev. ha röda högklackade pumps eller glittersvarta???

Alla dessa jobbiga val... : )

Kommentarer
SKRIVET AV: delinda

jag tycker röda:) har en söt outfit som jag hade i lördags:) rött e så fint. spar mina glittriga t nyår:)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback