Ashley Olsen; Stilikon 5poäng

Ashley Olsen stilikon 6poäng

Gillar Ashley, tyvärr var inte de här bilderna de snyggaste jag sett... Den tredje längst ner var bäst tycker jag, snyggt med offwhite och svart, classic. Den korta kavajen är supercool, har själv en mörkgrå som jag har ofta.
En liten fråga till alla där ute? Är det någon som vet varför hon ofta går barfota???När det finns så många snygga skor som hon säkert har råd med.
Asleys stil kallar jag classic/cute/secondhand

PS Loveee her glasses

Kommentarer
SKRIVET AV: Anonym

När jag var i Usa i somras gick jag i flip flops hela tiden för det var typ för varmt att gå med vanliga skor. Därför tror jag att Ashlety går i flip flops.

2007-03-06 @ 18:42:53
SKRIVET AV: Öh

hon har väll visst skor på sig..

2007-03-28 @ 22:21:38
SKRIVET AV: Öh igen

sorry, läste fel, förlåt. trodde du skrev att hon gick barfota på bilderna..

2007-03-28 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback