Skitväder..

typiskt när man är ledig! varje dag har det varit fint väder denna veckan, men nej då inte idag när man är ledig. BLÄÄÄÄÄ...moln är trist

Ska snart åka med bubbi ner till mina föräldrar sommarstuga 2,5 mil härifrån. Hoppas vädret är bättre där, det blir iaf grillning.

Go to fullsize image                 Go to fullsize image

SOL SKA DET VA!

Förresten igår var jag ute med tjejgänget o åt en god middag, En av mina vänner, Belinda ska flytta till Malmö. Känns rätt sorgligt, vi har varit kompisar sen gymnasiet. Men jag får väl åka dit o hälsa på henne! och SHOPPA! känns som jag kommer hälsa på henne rätt ofta.

Go to fullsize image Triangeln, ett roligt köpcentrum i Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback