modelista

Jag har sett många bloggarna som lagt ut roliga listor. Denna tycker jag är för fashionistas
Hittades i bloggdjungeln

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Vit trench eller en sval vit cardigan
2. vad använder du just nu för skor? Många olika: vita sailors, svarta ballerina, marinblå med kilklack,  sandaletter med smaragdgröna remmar, guldiga med träplatå.... o.s.v
3. favoritfärg på kläder? Hmm svårt.. vitt är alltid bra på toppar, just nu är jag inne på klarrött och ljusgult.. Men det varierar pga vad som är trendigt
4. favoritmaterial på kläder? bomull har man ju oftast, men sidentoppar är jätteskönt.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vita cityshorts, den rosa klänningen jag har bloggat om, kornblåa ballerina, lackröda skor.. m.m
6. favoritaffärer? Vero Moda o HM
7. favoritmärke? Vila

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
typ ingen..slänger allt löst i väskan. ville köpa en bred vit fejkchanel på semestern i egypten, men hade inte så mycket pengar kvar
3. smycken? oj, mycket! favvo just nu är ett par vita blomörhängen som bara sitter på örat, de hänger inte ner.
4. solglasögon? stoora svarta från lindex, tycker det är löjligt med ett par solglass för flera tusen. Mina är lika snygga som Guccis
5. nagellack? Jag gillar typ genomskinligt med lite rosa i.
6. mp3?  har i mobilen tror jag, använder inte det ändå.
7. mobil? Motorola E1000

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Har inget i mina jackfickor, bara i väskorna.
b) handväska eller liknande just nu? Pengar, läppglans, tamponger, näsdukar, massa kort, mobilen
2. vad är du beroende av? köpa kläder, choklad o kramar från bubbi
3. vilken sorts lipsyl använder du? inget, använder lancomes juicy tubes
4. vad tror du på? lycka
5. vad köpte du senast? skor o cardigan från asos.de jag har bloggat om, innan dess grönt och svart linne på hm.
6. har du nåt husdjur? nä men jag o bubbi ska köpa en katt nån gång..
7. vad bor du i? hyreslägenhet 73 kvm, 3:a med bubbi, mitt i karlshamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback