midsommarklädångest!!!

åhhh vad jobbigt.. typiskt mig o ett riktigt i-landsproblem egentligen. Shit vad ego jag är! Man ska tänka på de som inte ens har mat för dagen...
Jag måste iaf uttrycka ångest för midsommarklädseln.. Hittade en jättefin klänning på vero moda idag,  Vit med massor av mintgröna blommor, v-ringad kortärmad knälång. Helt perfekt! Snyggt med ett band i midjan! Men det var inte så kul efter att man varit hemma o betalat räkningarna! har typ inga pengar kvar, sen ska jag o bubbi till stockholm nästa vecka o då vill man ju handla där.. suck det får väl bli nån klänning från garderoben, men det hade varit kul att ha nån ny dress på sig ju.

Just det måste klaga lite på människor i allmänhet. För de som inte vet jobbar jag på Länsförsäkringar i växel/reception.. jg säger bara People be happy!

Trevlig midsommar!
PS var snälla i telefonen...

Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback