mammas mat.. o inredningspanik inför tjejkväll

Idag var jag o bubbi hemma hos min mamsing papsing o lillebror. Mamma hade gjort sina underbara köttbullar. mumsi!! Jag borde lära mig göra lika goda köttbullar.

I förmiddags var min kompis Tina här, vi ska ha en liten tjejkväll på fredag med chips och vinprovning. Alla köper något spännande vin och en annorlunda snackssort! Sen ska vi prova för fullt och sätta betyg. Sen blir det lite roliga lekar oxå, som vanligt..

Festen blir hemma hos oss, alltså måste bubbi sticka iväg för att slippa alla tjebaciller.. Tur att VM är på Tvn så han kan sticka till en kompis.
Den dåliga nyheten är att jag känner att det måste fixas till här hemma. Vi behöver en ny bokhylla, en vit och lite nya gardiner. Så det får bli att åka till Jysk på torsdag o se om man hittar några budgetfynd

Go to fullsize image   Go to fullsize image



Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback