Lite mode måste jag skriva om ju... Midsommarpanik!

Fick de gröna skorna och den mönstrade cardiganen från asos i fredags, o jag beställde det i måndags!! bra leveranstid alltså! ångrar lite att jag inte tog de gröna ballerina för 136:-, nu är de ju slut..

Måste iaf hitta en klänning till midsommar! De som finns på vero moda o hm är så mesiga. Sen tycker inte jag att en skjortklänning passar på midsommar.

Funderar på denna från asos 339:-. Här har Lindsay Lohan en likadan




Vill oxå ha denna väskan som nicky hilton har här, på asos kostar den 300:- Rätt billigt!!!

Förresten jag hittade de gröna lackballerinorna på asos igen! Hmm nu måste jag nästan köpa dem..


Förresten jag får panik över bikiniinköp! Nån som har sett nån cool bikini, i lite normala färger som typ vit o marinrandig o inte dyr, får GÄRNA tipsa moi om det!


Kommentarer
SKRIVET AV: frids

klänningen är jättefin och jag tycker att lindsays är mycket finare än asos. vet du var man kan köpa en likadan som hon har eller iaf märket?

2006-06-16 @ 15:59:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback