Filmen In her shoes/I hennes skor

Filmen I her shoes/I henne skor                    

4 tvapparater av fem möjliga.

Go to fullsize image Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

Igår såg jag denna filmen när min bubbi va r ute o partajade. Filmen var superbra, verkligen en tjejfilm, men den var inte bara ytligt. Iofs var det MÅNGA fina skor att titta på! Men den var spännande och man blev engagerad i vad som hände.
Här nere kommer en recension från GP, filmen fick en fyra av fem och det får den från mig oxå, och då håller jag med recensenten om vad som drar ner betyget...
Systrarna Maggie (Cameron Diaz) och Rose (Toni Collette) är väldigt olika. Det enda de har gemensamt är skor. Maggie är den vilda partytjejen medan storasyster Rose är motsatsen. Rose har ett organiserat liv men är olycklig. Rose tvingas ta ansvar för Maggies dåliga uppförande. Men en dag orkar Rose inte längre och då bestämmer hon sig för att slänga ut Maggie ur sitt liv och sin lägenhet. Medan Rose börjar tvivla på om hon gjort rätt beslutar sig Maggie för att ta hand om sitt nya liv.
Filmen är bra och annorlunda från de filmer jag sett tidigare. Den är både rolig och spännande. En topppoäng skulle den få, men Maggies dumhet mot sin syster sänker den till en fyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback