Festen uteblev...

Tyvärr blev det ingen fest i fredags.. Vi hittade ingen bokhylla på jysk eller någon annan möbelaffär i Karlshamn.. helt sjukt tycker jag, att det inte finns en helt vanlig vit stilren bokhylla att köpa i hela Karlshamns kommun! Så min älsklingsbubbi körde till ikea och köpte Billy. så sött av honom!
Han köpte också fåtöljen Poäng, tyvärr i fel färg men det var bra får då kan jag o han åka till Ikea nu när jag är ledig och byta till rätt färg... samt köpa lite grejs.

Go to fullsize imageGo to fullsize image


Iaf festen blev inte av p.g.a att det blev väldigt stressigt efter jobbigt, helst när möblerna skulle sättas ihop o sådär.. Sen hade min festplanerarpartner huvudvärk. Men partyt får bli av en annan gång.
Go to fullsize image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback