ny outfitidé till imorgon kväll

Animal Print Clutch Bag in the style of Kate MossLeopard Print Court Shoe in the style of Nicole Richie
Har pysslat med mina röda skor hela eftermiddagen, hoppas de inte glappar för mycket där bak imorgon! Det är det värst med nätshopping, man vet aldrig hur det sitter på!! Har köpt några extrainlägg som skomakaren hade. Men känns jobbigt att gå på party när skorna inte känns bra, hur kul är det att knappt kunna gå liksom???

Så jag funderar på en annan outfit. Djurmönster är ju inne nu. Jag hittade ett par coola örhängen i typ zebramönster på GLITTER. Alltså svart och vit! supercoola! Funderar på att ha mina svarta stuprör, svart paljettlinne, svarta lackpumps, svart lackdiadem och silverväska (den måste inköpas imorgon isåfall), har ingen ännu. Kan bli coolt. Eller om jag tar röd väska till och röda naglar.. hmm svårt.

Denna väskan från asos var ju cool. ÅHHH jag hatar att bestämma outfit så här dagen innan festen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback