new kycklingsallad

Nu ska jag göra middag.. hm lite sent kanske men bubbis mamma ringde så vi har pratat en stund. Sen ringde min mamma o sen var jag tvungen att motionscykla o duscha o skriva här-- så nu är kl 8. Bubbi kommer hem vid 9 från träningen så det blir lite mat till honom oxå

Iaf ska jag testa att göra en annorlunda kycklingsallad.
1 grillad kyckling
1 mango 2 persikor och 4 aprikoser., skär i små bitar
majs
rödlök
smulad fetaost
olika sorters sallader, röd sallad, romansallad o ruccola.
en skvätt citronsaft.

vitlöksdressing av lätt creme fraiche, salt o presad vitlök

Känns som ett annorlunda kul alternativ till grekisk sallad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback