LÖN=SHOPPA

Jaaa idag kom lönen. Men vad lite som blir kvar efter skatten.. suck. Har iaf köpt en lång svart kofta, likadan som den gråa jag bloggade om från VERO MODA. Fanns bara en kvar i strl S. Sen hittade jag ju lite tröjor på MQ, men de är lite för dyra ibland tyvärr.. Med tanke på att man ibland inte använder plagget så länge, när det är något som inte är klassiskt tidlöst.

Go to fullsize image Go to fullsize image

Imorgon vill jag verkligen åka till karlskrona med bubbi o shoppa! Det var så länge vi var iväg. Eller typ Malmö...Har så mycket på min önskelista. Typ:

-Quiltad svart väska från HM
-Svart höstkappa.
-Nya mörka stuprörsjeans
-Rutig pullover
-Svarta ankelboots.
-Lite mysiga hösttröjor....
Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback