jobb kickoff, kläder???

Idag fick vi reda på chemat för kickoffen med jobbet. Jag jobbar ju på länsförsäkringar. Först ska vi ju info o föreläsare. Blir säkert intressant. Men sen ska vi på båtfärd och ska vara ute till typ 20.00 på kvällen.

Ta med oömma kläder och klä dig varmt

Jag har verkligen HATAT de orden ändå sen mellanstadiet, jag hatar oömma kläder! Jag har inte ens oömma kläder!! Oömma kläder är lika med fula kläder.
så idag började jag fundera.. Bubbi har alltid sagt, sen vi blev tillsammans för 3 år sen, att jag måste köpa RIKTIGA skor. Men jag vill inte ha fula gympadojor! Ska iaf investera i ett svart regnställ att ta med på kickoffen. Men inte gummistövlar!!!! sen får man väl ha regnkläder i en ryggsäck. blä för ryggsäck! Jag vill ha en handbag, men det känns samtidigt fel... Ska nog köpa en stickad lång vit och svartrandig tröja på mq och ha svarta jeans till. Men skor då??? Kan jag inte köpa svarta platta ankelboots?? de kan man ju ha sen med liksom..

PLEASE HELP! kickoffen är nästa vecka.

Go to fullsize image  Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback