Intressant lista

En lång lista



Tio första:
Första bästa kompis:
Sofie Borgh
Första bil: Har aldrig ägt någon själv!
Första kärlek: MacGyver
Första husdjur: Katten Snövit
Första semester: Hemlig resa till High Chaparal
Första jobb: Inom äldrevården
Första köpta skiva: Pet Shop Boys
Första riktiga kärlek: Peter är den enda som är på riktigt.
Första piercing: Öronen
Första konsert: Carola

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vitt vin
Sista bilfärd: Hem från mina föräldrar
Sista filmen du såg: Elf
Sista bubbelbadet: hmmm. svårt På nåt hotell utomlands tror jag
Sista spelade cd: Beatles eller nån
Sista gången du grät: när bubbi skulle åka till kristianstad i söndags
Sista måltiden: Grillad kyckling

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nä!
Blivit arresterad? Nej nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Absolut!
Varit på tv? Ja, på nyheterna. Fast jag missade att se det, blev intervjuad på växjö universitet
Fått ditt hjärta krossat? Nej det har jag nog aldrig
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ja när man var tonåring

Sju saker du har på dig:
1. Gulvit randigt hm linne
2. Svarta mysbyxor
4. Öronhängen
5. Navelpiercing
6. Genomskinligt nagellack
7. Underkläder

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Johanna
2. Sandra
3. Freddan
4. Peter

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka till massa lyxrsesemål, typ västindien
2. Köpa en designerväska typ Fendi


En sak du ångrar:
1. Att jag varit för snäll mot vissa människor och stått ut med deras beteende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback