HÖST... +kläder -depp

KLÄDER:
skitkul med alla höstkläder! köpte en mysig grå lång stickad kofta!! I riktigt mysigt material som påminner om cashmire, fast ulligare liksom... Fint  med ett bälte i midjan eller det bandet som ingick... typ som denna fast längre o lite ljusare


DEPP:
mamma kan inte åka o shoppa med mig på måndag i växjö.. hon fick tid för äcklig mammografi. Usch tur att man inte behöver gå på det ännu, fast det är ju bra att de kollar så man inte har bröstcancer. Sen kommer det dröja en vecka til innan vi kan åka dit--- suck---- o då måste säkert jag jobba eller nåt..
Vill oxå veta NUUUU om jag har ett tillsvidare jobb eller inte??? orkar inte vänta längre på besked.. det blir säkert inget jobb o sen får jag ta nåt pissjobb som förskollärare som jag inte vill ha...
blääääää
ja o sen blev bubbi sur bara för att jag sa till honom att han köpt fel kaffemuggar... så nu är både han o jag skitsura.... typiskt. jag menade ju inget illa, det blir säkert fint med de muggarna oxå...

Ja just det, sen har jag den jobbiga veckan oxå.. ni vet... hm. behöver choklad, det enda som hjälper

Go to fullsize image Go to fullsize image Go to fullsize image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback