glädje är att hitta ett billigt plagg....

Jag skrev igår om att jag måste köpa ett regnställ. Idag hittade jag faktiskt ett som var riktigt fint, det ser mer ut som en cool fritidsjacka, den är inte sådär fult glansig. Svart och väldigt enkel, tål både vind o vatten. Sen var det halva priset!!!! YIPPI! men den hade kostat 1000 spänn.. How would pay that liksom????? Sen betalar mamma oxå. Så idag är jag happy!!

Nu gäller det bara att hitta en varm tröja. KOm iofs på att jag har faktiskt en DEL tröjor i garderoben oxå. Man måste ju inte alltid köpa nya. Har en jättefin grovt beigestickad som säkert skulle funka bra. Men jag vill ha en lång tröja i typ cashmir, o de är ju rätt dyra- Vill ju helst ha den från mq, men den kostade 400--- o det kan man ju få 2 tröjor för.. hmmmm svårt får fundera på saken.


Go to fullsize image så här organiserad är inte min garderob.. tyvärr.. vi har liksom ett rum som man går in i som garderob, men där är det bara allmänt kaos.... För mycket kläder kanske : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback