GARDEROBSRENSNING!!!

5 SOPSÄCKAR!!

helt sjukt.. jag o bubbi har hållt på hela dagen-. vi har typ en walk in closet.. som ett helt rum. Och nu var det proppfullt.. SÅ JAG bestämde att vi var tvungna att slänga. Shit vad skönt att få ut allt. Sånt vi aldrig använder. Men jag har fortfarande lite kläder kvar att kolla igenom. Ni vet sånt man har svårt för att kasta men ändå aldrig använder. Sen har vi varit o lämnat allt till Erikshjälpen.. Nu ska jag iaf ta det lite lugnt o relaxa. Sen blir det bloggbilder.

Förresten idag har bubbi o jag varit ihop i 3 år, så han fick en jättefin tröja av mig. Den passade perfect!!! Men det blev ingen mysdag precis, bara städning o nu är han o spelar golf... jajaj så är det..

Go to fullsize image Go to fullsize image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din bloggadress (så alla hittar till dig) :) :

Vad säger du?:

Trackback